☰ Menu

Update Februari

Na een heerlijke vakantie zijn we weer lekker aan de slag gegaan. We zijn bij de gezellig en goed bezochte BbdB van Ichthus geweest. Was je er niet bij, niet getreurd de volgende BbdB dient zich ook al aan, dinsdag 7 februari zijn we tijdens de lunch welkom bij een bid&lunch van NSN. (Voor meer informatie zie Facebook. Nog iets verder weg is het Veritas-forum, belangrijk om te weten is dat de datum is gewijzigd, de nieuwe datum is 20 maart. Ook zijn we bezig met de voorbereidingen voor de RAGweek. Binnenkort komen de lijsten met collegeblokken, lampjes, markeerstiften, etc. weer langs. Denk je ook alvast na over een veilingsitem? De doelen van de RAGweek zijn dit jaar  Stichting Nationaal AYA ‘Jong & Kanker’ Platform  en http://www.estreladafavela.com/

Grote nieuwsbrief december 2016

Download (pdf, 600 kB) de grote nieuwsbrief van december 2016 waarin het CSN-bestuur zich voorstelt en de waakfuncties worden uitgelegd.

Update december 2016

Ons eerste half jaar als CSN-bestuur zit erop en we kijken vol goede moed uit naar volgend half jaar waar er nog leuke dingen op de planning staan. 18 januari a.s. staat het jaarlijks terugkerende gebedsuurtje weer op de planning, verder hebben we een interessante BbdB bij KSN gehad en is er op 24 januari a.s. de BbdB van Ichthus. Leuke dingen zijn er geweest en er gaan leuke dingen komen. Lees ook eens Filippenzen 4: 4-7.

Met overkoepelende groet Lydia, Korrie, Meike en Aline

Update oktober 2016

Hierbij een update vanuit CSN, we kijken terug op een geslaagde BbdB van de VGSN, en we kijken vooruit naar de BbdB van KSN op 10 november a.s. in de kelders van de Maria Geboortekerk (Berg en Dalseweg 42, Nijmegen) waarbij Gerard de Korte een lezing zal geven over barmhartigheid. Verder hebben we als bestuur ook de laatste hand gelegd aan ons beleid, komen we langs om onszelf voor te stellen (of we zijn al geweest) en komt onze eerste ALV eraan.

Update september 2016

Hallo allemaal,
De vakantie is om, het collegejaar is weer begonnen en er zijn al weer verschillende activiteiten geweest. Na het succes van de introviering en de gezellige intromaaltijd kijken we vooruit naar 22 september. Dan zijn we welkom bij de VGSN voor de eerste BBDB dit jaar. Informatie over beide evenementen volgt via facebook!
met overkoepelende groet,

Update april 2016

Hallo allemaal,

De afgelopen tijd is veel gebeurd en er staan ook dingen te gebeuren. Allereerst hebben wij een opvolger gevonden voor onze politiek functionaris. Deze zal, net als de rest van onze opvolging, op de pinkstermaaltijd bekend worden gemaakt. De pinkstermaaltijd zal zijn op 11 mei. Op 10 juni zal de Grote Maatschappelijke Actie plaatsvinden. Informatie over beide evenementen volgt via Facebook.

Update februari 2016

Hallo allemaal,

Hierbij weer een update over wat er speelt binnen CSN. Zoals jullie weten is Happietaria nog tot 4 maart open. Reserveer snel als je nog niet bent wezen eten of geef je op om te helpen. Verder komt ook de volgende CSN activiteit dichterbij: het Veritas-forum op 14 maart om 19:30 in CC2 over het moraal. Tot slot komen ook de RAG-week veilingen er snel aan. Vergeet niet om met je kring/kringhuis/bestuur/commissie/etc. een leuk veiling item te bedenken.

Update januari 2016

Hallo leden van CSN,
Er komen weer een aantal leuke CSN activiteiten aan. Allereerst is er woensdag 13 januari om 12:30 een gebedsuur in de Studentenkerk waaraan van elke vereniging een persoon heeft meegewerkt. Daarnaast komt er ook weer een Buurten-bij-de-buren aan. Op 19 januari om 19:30 staan de deuren van Ichthus (Groesbeeksedwarsweg 161) voor jullie open. Spreker zal zijn Emanuel Rutten over het thema ‘Godsargumenten’. We hopen jullie allemaal te zien bij deze activiteiten.

Grote nieuwsbrief december 2015

Download (pdf, 664 kB) de grote nieuwsbrief van december 2015 waarin het CSN-bestuur zich voorstelt en de waakfuncties worden uitgelegd.

Update oktober 2015

Hallo allemaal,
Hierbij weer een korte update van het CSN-bestuur. Het is al weer bijna een maand geleden maar 24 september hebben we kunnen genieten van een geslaagde en gezellige buurten-bij-de-buren van VGSN. Was je er nu niet bij en wil je toch graag de andere verenigingen beter leren kennen? De volgende buurten-bij-de-buren is 5 november bij KSN.
Zoals jullie weten hebben wij vorig jaar afstand genomen van The Bridge. Wij hebben besloten om toch weer iets nieuws op te zetten voor internationale studenten. Hoe de invulling precies gaat zijn is nog niet geheel duidelijk maar hier horen jullie snel meer over.
Dan tot slot nog een oproep. KSN hoopt zich dit jaar definitief aan te sluiten bij onze koepel. Er zijn heel wat verschillen tussen katholieken en protestanten. Wij willen graag meer leren over deze verschillen maar ook over de overeenkomsten die we hebben. Daarom zijn wij op zoek naar 1 persoon per vereniging die het leuk vind om na te denken over hoe we dit het beste kunnen aanpakken en die het leuk vind om een activiteit hiervoor te organiseren hierover. Lijkt het je wat? Stuur dan een mailtje naar: csnbestuur@gmail.com.